donderdag 28 april 2011

alles over nagellak!

haha, ik ben GEK op nagellak, ik heb er ook heel veel van en vind het ook heel leuk om te kopen :)
Nagels lakken kan soms wel eens lastig zijn! Ik kan wel nagels lakken maar zeker niet perfect! Dus voor de gene de ook niet perfect kan nagel laken of zelfs helemaal niet heb ik hier een paar goede tips!

Tips:

1) laat je handen rusten op een tafel en kijk vanaf welke kant jij het beste kunt lakken!
2) oefenen helpt echt! als je een keer niks te doen hebt pak dan kleurtjes uit je stash die je het minste gebruikt en ga daar mee oefenen!
3) vraag aan je vriendinnen of je ook een keer op hun nagels mag oefenen! 
4) typ bij youtube in ''nagels lakken''  kijk hoe deze damens het doen en wie weet leer je er wel wat van!
5) als je een keer naar de Douglas, Mooi, iciPraris gaat, daar kan je ook je nagels laten doen! vraag of ze dat willen en of ze je tips willen geven! :)

Het zijn niet veel tips maar ik heb er wat ana gehad!
dus probeer het maar uit en heel veel succes ! :)

X Lots of love,


2 opmerkingen: