zaterdag 30 april 2011

beauty in de ochtend.

Haha ik zal eerlijk zeggen, als ik uit mn bed kom zie ik er niet uit! Ik steil mijn haar altijd en mijn wimpers zijn heel licht dus zie je die niet zonder mascara. Maar hoe zorg je nou dat je al mooier uit je bed stapt zonder make up? hier volgen een paar tips!

- slaap genoeg. iedereen zegt het maar het is gewoon zo :)
- doe een dikke laag nachtcreme op nadat je hele gezicht schoon is.
- drink iets warms. Door de warmte in je lichaam ontspant je lijf je en val je rustiger in slaap.
- dat gelt ook voor douchen, of je nou in de avond of ochtend douchet. Maar s'avonds word je er lekker rustig en ontspannen van!
- sta rustig op! ga eerst even zitten of tv kijken, en daarna pas uit je bed en eten en alles :)
- krijg je snel hooftpijn als je op een verkeerde manier wakker word? neem dan inplaats van een wekker die een hoop geluid maakt, licht! door licht word je wakker, je hebt speciale wekkers die heel fel licht geven als je ze op een tijd insteld.
- wil je geen licht maar niet zo'n hard geluid? neem dan een wekker radio, lekker wakker worden met muziek :)
- zijn je ogen dik? doe er een beetje ijs op, je kan ook met een lepel in de friezer maar ijsblokje op je ogen werkt ook heeel goed!
- geef je gezicht de kans om tot rust te komen, even bij trekken :)

xoxo-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten